Spierzchnięte usta

Sposoby na spierzchnięte usta


Zima to piękna pora roku, lecz niestety te chłodne dni mają niekorzystny wpływ  na nasze usta. Przedstawiam kilka porad jak zaradzić spierzchniętym ustom i chronić je przed zimnem.

 1. Sprawdź skład swoich szminek i pomadek 

Niektóre z nich zawierają alkohol, który  tylko pogorszy stan ust i sprawi, że będą bardziej wysuszone. 

2. Nawilżanie

Bardzo ważne jest, aby usta były cały czas nawilżone. Pamiętajcie! Balsam to najlepszy przyjaciel naszych warg.

Ja na co dzień stosuję balsam EOS, który ma bardzo korzystny wpływ na moje usta. Z aplikacji na aplikacje usta staja się bardziej miękkie, gładkie, sprężyste i nawilżone.

Podobny obraz
 

3. Peeling

Jego zadaniem jest usunięcie martwego naskórka. Delikatny peeling ust sprawi, że stary naskórek zostanie złuszczony, a usta będą lepiej ukrwione.

Znalezione obrazy dla zapytania peeling ust

4. Nie obgryzaj warg 

Tego typu działania zazwyczaj prowadzą do tego, że są jeszcze bardziej przesuszone a nawet poranione gdyż odrywając martwy naskórek naruszamy też zdrowy. 
  

5. Chroń usta przed promieniami UV

Promienie UV są szkodliwe dla warg nie tylko latem, ale również zimą. Kiedy kupujesz pomadki czy błyszczyki wybieraj takie, które zawierają ochronę SPF. 

Komentarze

  1. Jestem zakochana w EOS! Od 4 lat nic innego nie nakładam na usta <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja także uwielbiam produkty EOS i nie zamieniłabym ich na żadne inne, a na suche dłonie polecam znakomity krem od EOS :)<3

      Usuń

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

Jak być wzorową uczennicą?

Maseczki

O mnie